چهار ماده غذایی برای مقابله با آنفولانزای خوکی

 

برای عدم ابتلا به این بیماری آنفلوانزای نوع A یا آنفلوانزایخوکی

متخصصان، مصرف 4 ماده غذایی را توصیه کرده اند که سیستمایمنی بدن را در مقابله با این ویروس مقاوم‌تر می‌کند. مصرف هویج، قارچ، انار و چایسبز از جمله اقدامات پیشگیرانه در برابر ابتلا به آنفلوانزای نوع A یا آنفلوانزایخوکی است.

هویج

برای مقابله با این بیماری، هویج انتخاب مناسبی است، زیرا منبع غنیبتاکاروتن (پیش ساز ویتامین A) است و بتاکاروتن، مقاومت بدن را در مقابله با اینبیماری، بالا می‌برد. طبق تحقیقات هر چه بتاکاروتن بیشتر مصرف شود، سلول‌های ایمنیبدن که شامل سلول‌های کشنده طبیعی هستند، زیاد‌تر می‌شوند.

قارچ

شما حتما از شنیدن این خبر که سس قارچ، سیستم ایمنی بدن را مقاوممی‌کند، خوشحال خواهید شد. طبق تحقیقات اخیر‌ با استفاده از قارچ، سلول‌های دفاعکننده طبیعی افزایش پیدا می‌کنند و در نتیجه سیستم ایمنی بدن مقاوم‌ترمی‌شود.

انار

یکی از دلایلی که از انار به عنوان میوه‌ای شگفت انگیز یاد می‌شود،داشتن خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن است. انار بیشترین ظرفیت آنتی اکسیدانی را برای مهاریا خنثی‌سازی رادیکال‌های آزاد دارد و با داشتن این خاصیت می‌تواند با بیماری‌هایمختلف از جمله آنفلوانزا، مقابله کند. اگر انار در دسترس شما نیست می‌توانید از آبانار بسته بندی شده (بدون قند و مواد افزودنی) استفاده کنید.

چایسبز

در چای سبز نوعی آنتی اکسیدان به نام "کاتچین" وجود دارد کهمی‌تواند سلول‌های ایمنی بدن را افزایش دهد و طبق تحقیقات انجام شده، این ماده روندانتشار ویروس را کند می‌کند. از دیگر ترکیبات چای سبز،"ال‌تیانین" است. طبقتحقیقاتی که در دانشگاه هاروارد انجام شده، این ماده، مقاومت سیستم ایمنی بدن راافزایش می‌دهد.

 

wish best time for YOU.

 

/ 0 نظر / 36 بازدید